מה אנחנו מציעים

היתרונות של שימוש בדלתות חשמליות

שימוש בדלתות חשמליות הרבה יותר נוח

השימוש בדלתות חשמליות הוא יותר נוח ולא רק לעובדים שנכנסים ויוצאים אלא גם עבור כל הספקים ונותני השירות שמגיעים לתחזוקת הבניין. בכל בניין משרדים ולכל חנות מגיעים מידי יום הרבה ספקים ונותני שירות שמגיעים עם ארגזים גדולים או כלי עבודה גדולים. כאשר יש בבניין דלת חשמלית קל להם להיכנס ולהוביל את הסחורה או הציוד ליעדו, מבלי לבצע מספר הובלות עד שיסיימו את הובלת הציוד. בנוסף המצאות דלת כזו לא מצריכה מכם להטריח את עצמיכם ולהגיע לכניסה לחנות או לכניסה לבניין ותפתחו להם את הדלת. השימוש בדלתות כאלו הופך את העבודה לנוחה יותר.

דלתות חשמליות – טובות לחנויות

מרבית הדלתות החשמליות כיום הן שקופות ועשויות מזכוכית. עובדה זו מסייעת לבעלי עסקים וחנויות למשוך לקוחות רבים יותר. מכיוון שכשהדלת לחנות או לעסק הינה שקופה ניתן לראות את פנים החנות מבחוץ בקלות ולקבל רושם ראשוני גם בלי להיכנס לחנות. עובדה זו פועלת על כל אדם כמעט שרואה את העיצוב ואת המוצרים שבחנות, מסתקרן ובקלות נכנס פנימה. על ידי זה ניתן למשוך לקוחות להיכנס פנימה מבלי שתכננו זאת מראש. שימוש בדלת כזו שנפתחת עם התקרבות לקוח לחנות מזמינות אותו להיכנס רק בעצם הפעולה של פתיחת הדלת, מעיין קבלת פנים ללקוח שאפילו לא התכוון להיכנס לחנות.

דלתות חשמליות בבניין משרדים – אור שמש בכניסה

כמו שכבר ציינו דלתות חשמליות כיום ברובן המכריע עשויות מזכוכית שקופה. כאשר דלת זכוכית גדולה מותקנת בכניסה לבניין משרדים, היא מאפשרת כניסת אור ללובי של המשרד דבר המשפיע על כל מי שנכנס למשרד, עובדים ולקוחות כאחד. כך שבמקום לקבל כניסה מוארת באורות הניאון המרדימים אנחנו מקבלים לובי וכניסה מוארים באור השמש שתמיד עדיף על אור ניאון, נותן מצב רוח חיוני יותר ולבבי יותר ומשפיע על עבודתם של העובדים ושל הנכנסים לבניין.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות כניסה לבניין

דלת הכניסה לבניין, לבית, או למשרד, היא תמיד יותר מנקודה אקראית לכניסה ויציאה. דלתות כניסה לבניין מתפקדות גם כמעין כרטיס ביקור של הדיירים, ושילובן בכניסה

קרא עוד »
דלתות כניסה לבניין

דלתות כניסה לבניין דלת הכניסה לבניין, לבית, או למשרד, היא תמיד יותר מנקודה אקראית לכניסה ויציאה. דלתות כניסה לבניין מתפקדות גם כמעין כרטיס ביקור של

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!