מה אנחנו מציעים

דלת הזזה אוטומטית

ביקרתם לאחרונה בקניון? בבית מלון? בבנייני משרדים? אם כן, סביר להניח שנכנסתם דרך דלת הזזה אוטומטית.

יש משהו בדלתות הזזה אוטומטיות שגורם לנו להרגיש טוב, להרגיש חשובים. לא בכדי הן נמצאות כמעט בכל מקום בימים אלה. במקרים רבים אתם יכולים למצוא את עצמכם עוברים לא באחת, אלא בשורה ארוכה של דלתות אוטומטיות בדרככם ליעד שלכם. לצעוד לקראת הדלת ולראות אותה נפתחת לקראתכם, ללא מגע, כמו בימי קדם שהיו מרימים את השער לכבוד המלך בכניסה לארמון, פשוט מרגיש טוב, אפילו אם זה בתת מודע שלנו. זאת הסיבה שמקומות רבים, שמצפים למבקרים רבים, מציבים בכניסה שלהם את הדלתות הללו. גם אם לא תיכנסו אליהם, ודאי תבחינו מרחוק בדלתות הנפתחות, בנוחות שהן מספקות למבקרים ולמראה היוקרתי שמוקרן מהן.

אך מראה יוקרתי לבדו זה לא הדבר היחיד שגורם לדלתות הללו להיות כה פופולריות. הנוחות שהן מספקות, הקלות שבה הן פועלות מעצמן והערך המוסף שהן מעניקות בהחלט מקפיץ את המניות שלהן מעלה מעלה, וכל מקום שמכבד את עצמו ואת המבקרים בו פשוט חייב לשים אחת כזאת בכניסה שלו. דלת הזזה אוטומטית מספקת מעבר פשוט וקל לכולם, נגישה במיוחד, שומרת על סביבה נקייה ואסטטית ויוצרת מחיצה הכרחית בין חלל הפנים לבין כל מה שמחוצה לו. אז אם מדברים על דלתות הזזה אוטומטיות, מדברים על פאר אנפון.

פאר אנפון עוסקת בתחום ייצור והתקנת דלתות הזזה אוטומטיות, דלתות חשמליות, מערכות אינטרקום ותיבות דואר כבר עשרות שנים. החברה מובילה לא רק בניסיון רב השנים, אלא גם בחדשנות הבלתי פוסקת, בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובאהבה למקצוע. אתם תמצאו את הדלתות שלנו באין ספור מקומות, שביניהם בנקים, קופות חולים, בנייני מגורים ועוד. אם ביקרתם במספיק מקומות בשבוע האחרון, שסביר להניח שעברתם דרך אחת מדלתות ההזזה האוטומטיות שלנו ואפילו לא ידעתם.

אם הגעתם לכאן, הגעתם כדי לבחור לעצמכם דלת אוטומטית, ולא תמצאו סיבה למה לא לבחור בפאר אנפון. אצלנו הניסיון, המקצועיות, השירות, הלקוחות המרוצים וכל הנתונים מדברים בעד עצמם. אז צרו איתנו קשר ונשמח לשמוע איזו דלת בחרתם.

צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בכל שאלה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

שיפוץ אינטרקום

האינטרקום הוא שומר הסף של בניין המגורים שלנו והוא דואג לכל מערך התקשורת בין אורחי הבניין לדיירים. כשהיינו ילדים, חשבנו שהאינטרקום הוא משחק להפגת שיעמום

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!