מה אנחנו מציעים

דלת אוטומטית טלסקופית

דלת אוטומטית טלסקופית היא דלת הזזה אוטומטית הכוללת שתי דלתות הזזה הנפתחות במקביל זו אחרי זו לאותו הכיוון. דלתות טלסקופיות הן דלתות הזזה חשמליות המותקנות במקומות שבהם יש מגבלה של ניצול מקסימלי של רוחב הפתח, מגבלה שאינה מאפשרת את גרירת כנפי הדלת לצדדים ולכן הדלת הטלסקופית מהווה פתרון מושלם עבור חללים בהם מרווח הפתח הוא מצומצם או שדרוש מעבר רחב במיוחד.

המערכת מתוכננת לשימוש הן עבור דלת אוטומטית טלסקופית בעלת 4 כנפיים הנפתחות מהמרכז לצדדים, והן עבור דלת אוטומטית טלסקופית בעלת 2 כנפיים הנפתחות לצד אחד. דלתות אוטומטיות טלסקופיות הן דלתות בטיחותיות המאופיינות בעיצוב יוקרתי, בתנועה שקטה מאוד , המספקת פתיחה חלקה ומהירה ובביצועים אמינים העומדת בכל התקנים האירופאיים הדרושים. חברתנו מספקת מגוון רחב היקף של דלתות אוטומטיות טלסקופיות ברמת ביצוע וגימור מן הגבוהות ביותר.

לקוחות מספרים :)

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

דרכים נוספות ליצירת קשר

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מערכות אינטרקום בחולון

מערכת אינטרקום הינה מערכת תקשורות אשר מותקנת בנייני מגורים,משרדים ואפילו בבתים פרטיים. אומנם נדמה לנו שאינטרקום הוא דבר בסיסי ורגיל אך מדובר במערכת אשר עברה

קרא עוד »
מערכת כניסה מודרנית
מערכת כניסה מודרנית

השאלה איזו להציב בכניסה למשרד שלכם מטרידה אתכם לאחרונה? בחרתם לעשות שיפוץ וברור לכם שהדלת היא חלק בלתי נפרד מהחידוש של המקום? אתם לגמרי צודקים.

קרא עוד »
דלתות פנים חשמליות

דלתות פנים אוטומטיות דלתות פנים אוטומטיות מבית החברה העולמית Topp Italy לבתי יוקרה או לקהל הנכים בישראל. מפרט טכני: דלתות  TOPP Italy, דגם V1, עבור

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!