מה אנחנו מציעים

דלת כניסה לבניין משרדים – במה כדאי לבחור?

בנייני משרדים זקוקים לדלת כניסה לבניין שתענה על מספר דרישת בסיסיות וחשובות. כיום ניתן לבחור בין מספר סוגי דלתות, דלתות כניסה מאלומיניום, דלתות זכוכית ודלתות הזזה חשמליות. כל דלת והיתרונות והחסרונות שלה, ריכזנו כאן עבורכם באיזה דלת כניסה לבניין כדאי לבחור, את היתרונות והחסרונות של כל דלת כשמדובר בבניין משרדים.

דלת כניסה לבניין מאלומיניום

מרבית הדלתות כיום הן דלתות כניסה מאלומיניום. אלומיניום הוא חומר חזק מאוד, עמיד מאוד מפגעי הטבע וממעשי וונדליזם והשחטה שלצעירנו דלתות חשופות אליהם. כיום ניתן למצוא דלתות אלומיניום בצבעים שונים ועיצובים שונים כך שניתן לעצב דלת מרשימה יחסית אך עדיין העיצוב באלומיניום הוא מוגבל ובמידה ורוצים דלת מרשימה ומהודרת לבניין משרדים המגוון בחומר זה הוא מוגבל. יתרון גדול של דלתות כניסה לבניין מאלומיניום הוא המחיר שלהן, דלתות אלו באופן יחסי הן זולות יותר מכל חומר אחר וזאת אחת הסיבות למה כן כדאי לבחור בדלתות מסוג זה.

דלת כניסה מזכוכית

דלתות כניסה מזכוכית נפוצות מאוד בכניסה לבנייני משרדים. אחד היתרונות של דלת זכוכית הוא שדלת זכוכית היא יפה ואסטטית דבר בעל חשיבות בכניסה לבנייני משרדים. בנייני משרדים רבים משקיעים מאוד בלובי ובכניסה של הבניין ומן הסתם ירצו להשקיע גם בדלת כניסה יפה ומעוצבת. בתוחם של דלתות כניסה מזכוכית נעשתה בשנים האחרונות התקדמות גדולה וכיום ניתן למצוא מגוון רב של זכוכיות בצבעים שונים עם עיטורים והדפסים רבים כך שניתן לעצב דלת כניסה יפה ומרשימה לבניין. חסרון משמעותי שיש לדלת זכוכית הוא שהיא פחות חזקה מדלת אלומיניום ופחות עמידה מפני פגעי הטבע או מעשי וונדליזם.

דלת הזזה חשמלית

דלתות הזזה חשמליות מתאימות מאוד לבניין משרדים ואכן ניתן למצוא אותן במספר רב של בנייני משרדים וחנויות. היתרון הגדול של דלת הזזה חשמלית הוא בנוחות והנגישות בכניסה דרך דלת מסוג זה. לבניין משרדים נכנסים מידי יום מאות אנשים, חלקם נושאים איתם תיקים וחפצים רבים כך שהעובדה שהם אינם צריכים לפתוח את הדלת בעצמם היא יתרון גדול. יתרון נוסף הוא הקלה בגישה של נותני שירות כמו שיפוצניקים או דואר שבא למסור דברי דואר, אלו מגיעים בתדירות גבוהה לבניין משרדים ולרוב מגיעים עם ציוד רב, גם כאן העובדה שהם אינם צריכים לפתוח את הדלת בעצמם היא יתרון גדול. החיסרון של דלתות מסוג זה הוא המחיר, דלתות אלו באופן יחסי יקרות יותר והתפעול שלהן יקר יותר.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות אינטרקום

כיום כמעט בכל בניין משותף תמצאו דלתות אינטרקום. דלתות אלו הם היעילות, הבטוחות והמשוכללות ביותר שיש, וחוסכות לדיירי הבניין הרבה טרחה בכל פעם שבאים אורחים

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!