מה אנחנו מציעים

איזה דלת כניסה כדאי להתקין?

דלת כניסה לבניין, כיום היא חובה בכל בניין שרוצה לשמור על המתחם והלובי של הבניין. ישנם מספר סוגי דלתות כניסה לבניין המתאימות לבניין מגורים. ערכנו עבורכם סקירה קצרה על כל אחת מהדלתות.

דלת כניסה מזכוכית

רוצים דלת יפה? חשוב לכם אסטטיקה? התקינו דלת כניסה מזכוכית. דלתות אלו בנויות מזכוכית מיוחדת שחזקה פי 3-5 מזכוכית רגילה, מה שהופך אותה לעמידה יותר בפני מכות או חבטות. יתרון נוסף שיש לזכוכית זה (הנקראת זכוכית מחוסמת) הוא שבמידה והיא כן נשברת היא מתרסקת לרסיסים קטנטנים שלא יכולים לפגוע או לחתוך את העוברים ושבים. בדלתות מסוג זה, דלת הזכוכית מחוברת לקיר ישירות באמצעות פירזול וללא מסגרת. דלתות אלו מלבד היותן יפות, הן נוחות לשימוש וקלות לניקיון, יתרון גדול במקרה שמדובר בדלת כניסה לבניין משותף שדרכה נכנסים ויוצאים מספר לא מבוטל של אנשים בכל יום.

דלת כניסה מאלומיניום

מרבית הדלתות המשמשות דלתות כניסה לבתים משותפים הן דלתות מאלומיניום. דלתות אלו הן קלות לייצור, קלות להתקנה, ניתן לבחור ממגוון גדול של עיצובי דלתות זאת הודות לביקוש הגדול שיש כיום לדלתות כניסה מאלומיניום. אלומיניום הינו חומר חזק ועמיד בפני חום, קור, מים ומכות בהשוואה לזכוכית למשל אלומיניום לא מחליד ואינו סובל מתהליכי קורוזיה. כיום, הודות לביקוש הגדול, ניתן אפילו  למצוא דלתות מאלומיניום במגוון צבעים, לא רק בצבע הקלאסי של האלומיניום שהיינו רגילים אליו. דלתות אלו מחירן נוח וסביר לבית משותף.

דלתות חשמליות אוטומטיות

דלתות אלו שבעבר היו בשימוש בבניינים ציבוריים או בנייני משרדים, עברו באחרונה גם לשימוש בבתים משותפים. דלתות חשמליות הן בעצם דלתות הזזה חשמליות שנפתחות ונסגרות בעזרת חיישן המזהה נוכחות בקרבת הדלת ומאפשר את לפתיחתה של הדלת. היתרון של דלתות אוטומטיות הוא בנוחות, כאשר יוצאים או נכנסים לבניין, עם ציוד רב בדרך כלל, נחסך מכם הצורך בפתיחת הדלת בעזרת המפתח. העוברה שאין צורך בידית משאירה את דלת הכניסה נקייה ואין צורך הניקוי של הדלת בתדירות גבוהה. כיום ניתן להגביל את הכנסה או פתיחת הדלת לבעלי כרטיס מגנטי מיוחד ובכך בעצם למנוע כניסתם של אורחים לא רצויים לבניין. דלתות אלו כמובן עלותן גבוהה יותר מדלתות כניסה אחרות.

הידעתם

חברת פאר אנפון, החברה המובילה בישראל בתחום ייצור והתקנת דלתות כניסה, מתקינה בכל סוגי המבנים דלתות כניסה מעוצבות, עם ניסיון של למעלה מחמישים שנים בתחום. אז אם אתם מחפשים התקנת דלת כניסה לבניין המלצות על המומחים שלנו תקבלו משפע לקוחות מרוצים.

דלת כניסה לבניין המלצות

הבטיחות שמציעה דלת כניסה לבניין המלצות מבטיחות את בטיחות הרכוש הפרטי. דלתות אלה הן כמו כל מוצרי האלקטרוניקה האחרים ומשרתות מגוון רחב של צרכים. הן מתאימות למגורים ועד לרמה הגבוהה ביותר של אבטחת בניינים, והן מורכבות ממנעולים אלקטרוניים.

חברת פאר אנפון היא החברה המובילה בישראל לייצור והתקנת דלתות כניסה ומערכות אינטרקום מתקדמות. השילובים של התקני פתיחה ונעילה של דלת כניסה לבניין המלצות מתמקדות בעיצוב התוצאה הסופית של ההגנה שלכם, והמומחים שלנו יקפידו לקחת בחשבון את הצרכים האישיים שלכם כמו גם את הנוף המשתנה של טכנולוגיה חדשה.

שיטות חדשות של אבטחה מבוססת אלקטרונית משתפרות תמיד ואנחנו בקיאים בהתקנת המוצרים החדשים.

מהי דלת כניסה לבניין המלצות?

דלת כניסה לבניין המלצות מבוססות על נעילה או פתיחה באמצעות זרם חשמלי, שמשמש להפעלת אלקטרומגנט עם סליל בודד, או מנוע. התקנים אלו מפעילים את המנעול באופן בטוח. מנעול בטיחותי נפתח בצד החדירה במקרה של הפסקת חשמל, או במקרה של אזעקת חירום.

מנגנון זה אפשרי מכיוון שהזרם החשמלי משמש לשמירה על הדלת נעולה, והסרת החשמל מנתקת את מנגנון הנעילה.

יתרונות

דלת כניסה לבניין המלצות כוללות בדרך כלל את היתרונות של הגנה על עובדים ודיירים בשעת חירום; ואפשרות התקנה במבנים גדולים עם מבקרים רבים, כמו חדרי כושר, מוזיאונים, בתי ספר, מרפאות או מרכזים מסחריים, ליציאה בטוחה וכניסת כוחות חירום בקלות.

יתרונות נוספים כוללים הגנה על חפצי ערך בשעת חירום והמשך שימוש קל גם במקרה של הפסקת חשמל, באמצעות פתיחה וסגירה ידנית של המנעול.

ביומטריה

דלת כניסה לבניין המלצות על התקנת דלת ביומטרית היא טכנולוגיה שקימת כבר כמה שנים. איכות החיישן קובעת את האפקטיביות של סוג זה של גישה, ודלתות שמיוצרות בגישה זו נחשבות למתקדמות והמאובטחות ביותר.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

מעברים מהירים

אבטחה חיונית לכל עסק, במיוחד לבניינים ציבוריים. יחד עם זאת, אין זה סביר שחברות יהיו מעוניינות שאנשים שאינם מורשים יוכלו להיכנס למרכזים המסחריים שלהן ללא

קרא עוד »
סוגי תיבות דואר בישראל

תיבות דואר או תיבות מכתבים הינן תיבות הניצבות בפתחי בתים, ומיועדות לקבלתו של דואר נכנס עבור דיירי הבית. תיבות אלו קיימות בישראל במגוון סוגים לבתי מגורים,

קרא עוד »
מערכות המתוכננות לפעול כיחידה אחת
דלתות אוטומטיות לבניין

פונקציונליות ואסתטיות, דלתות אוטומטיות לבניין הן מוצר נפוץ ומבוקש מאוד. כיום אפשר למצוא אותן מותקנות בכניסה לרוב המוסדות, המסעדות, האולמות, בבנייני יוקרה ואפילו בבניינים ישנים

קרא עוד »
דלתות כניסה לבניין משותף

בעבר הלא רחוק, דלתות כניסה אוטומטיות וחשמליות היו נחלתן העיקרית של מקומות גדולים כגון מרכזי קניות, קניונים, מלונות יוקרתיים, בנייני משרדים גדולים ועוד. כיום, עם

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!