Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה אנחנו מציעים

כל מה שטוב בבחירת דלתות אוטומטיות

דלתות אוטומטיות הן דבר מובן מאליו בחברה המודרנית, אולם יש כאלה להם זה מסובך יותר. רודי ובאז, גיבורי הסרט "צעצוע של סיפור" מנסים להיכנס בדלת אוטומטית, אולם הם צעצועים קטנים, לכן החיישן של הדלת לא קולט אותם. בסצנה הזו הדלת האוטומטית היוותה בעיה, אולם לרוב דלתות מסוג זה יהוו דווקא יתרון גדול. כדי שתוכלו ליהנות מהיתרון הזה, הצוות המקצועי של פאר אנפון נותן לכם את כל המידע שאתם צריכים על דלתות הזזה חשמליות.

קצת על דלתות אוטומטיות

דלת אוטומטית היא דלת חשמלית בה מותקן חיישן מיוחד. החיישן מבוסס בדרך כלל על אינפרא אדום או על מצלמה, ובאמצעותו הדלת כמו מנחשת שאדם עומד מולה ונפתחת לפניו. קיימים שני סוגים עיקריים של דלתות חשמליות, דלתות הזזה ולדלתות מסתובבות. דלתות מסוג זה נפוצות בעיקר במקומות ציבוריים שונים בהם עוברים אנשים רבים כמו בתי מלון, משרדים ממשלתיים, ספריות ועוד.

פאר ויוקרה

אמנם מקובל להתקין דלת אוטומטית בעיקר במבנים ציבוריים, אולם הן יכולות להתאים גם למקומות פרטיים. דלתות אוטומטיות משדרות יוקרה ופאר, ואם אתם רוצים לשדר את אלה כדאי שתשקלו את האפשרות הזו. הכניסה בדלתות מסוג זה נוטעת באדם תחושת חשיבות מסוימת ואף מעין הזמנה כנה להיכנס.

מהירות הפתיחה

כאשר בוחרים דלת אוטומטית חשוב לבחור בדלת בעלת מנגנון איכותי הנפתחת עוד לפני שמגיע אליה האדם הנכנס. כאשר אתם ניגשים להיכנס בדלת, אך הדלת טרם נפתחת ואתם מתעכבים מול הדלת אובד האפקט המזמין של הכניסה ונוצרת תחושה פחות נוחה.

ניקיון והיגיינה

יתרון מרכזי בבחירה בדלת אוטומטית הוא נושא ההיגיינה והניקיון. דלת רגילה דורשת נגיעה בידית, כך כל אדם שנכנס לבניין נוגע בידית הדלת ומשאיר עליה לכלוך וחיידקים. לעומת זאת, דלת אוטומטית חוסכת מגע, כך היא שומרת על סטריליות. בנוסף, הדלת נשמרת סגורה רוב הזמן, כך כמות הלכלוך הנכנסת לבניין פוחתת בצורה משמעותית.

נגישות

דלתות אוטומטיות מאפשרות נגישות גבוהה יותר. הדלת נפתחת מעצמה, לכן היא מקלה מאוד את הכניסה לבעלי מוגבלויות שונות. בנוסף, היא מקלה על הנגישות גם בזמן בו הידיים תפוסות. כך לדוגמה, כאשר חוזרים הביתה עם קניות בידיים דלת אוטומטית תוכל להקל על הכניסה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות חשמליות מזכוכית

חושבים להחליף את דלתות הציר הישנות שלכם בדלתות אוטומטיות? אם כן, דלתות חשמליות מזכוכית הן הפתרון המתאים ביותר עבורכם. בניגוד לדלתות מחומרים אחרים, דלת חשמלית

קרא עוד »
דלת הזזה אוטומטית

ביקרתם לאחרונה בקניון? בבית מלון? בבנייני משרדים? אם כן, סביר להניח שנכנסתם דרך דלת הזזה אוטומטית. יש משהו בדלתות הזזה אוטומטיות שגורם לנו להרגיש טוב,

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!