מה אנחנו מציעים

דלת אוטומטית קורסת

 

דלתות אוטומטיות קורסות הן דלתות אשר במקרי חירום הן קורסות מהמנגנון ומאפשרות דחיפה מכנית ופתיחה של כל הכנפיים. דלתות אוטומטיות קורסות מתוכננות להתקנה במקומות בהם נדרש פתרון המשלב דלת אוטומטית ואפשרות מילוט ויציאה במקרה חירום כדוגמת: בתי חולים, מרכזים ציבוריים גדולים, קניונים ובנייני מגורים. פתח המילוט יהפוך לפתח רחב יותר מאשר דלת אוטומטית רגילה ויאפשר הימלטות של המוני אנשים ממקום הסכנה. במצבי חירום יש חשיבות מרובה לאפשר לאנשים רבים להימלט מהמבנה מהר ככל האפשר.

דלתות קורסות הן אחד האמצעים המתקדמים המאפשרים להציל חיי אדם בעת מצבי חירום, ולכן במקומות הומי אדם יש לדאוג שדלת הכניסה הראשית תשמש גם כפתח מילוט בשעת אסון. במצבים רגילים פועלות הדלתות הקורסת כדלתות הזזה אוטומטיות לכל דבר ,וכך אפשר להנות משני אלמנטים בדלת אחת, דלת המעניקה כניסה יוקרתית ומרשימה בעלת רמת עיצוב ואיכות מהגבוהות ביותר המאפשרת פתרון יעיל למצבי חירום. קיימות אופציות מגוונות למערכת דלתות הקריסה: דלת בעלת כנף אחת, שתי כנפיים או ארבע כנפיים כאשר שתי כנפיים הן קבועות ושתי כנפיים זזות. אנו בחברת פאר אנפון מציעים מגוון דגמים לדלת אוטומטית קורסת על מסילה עילית בהתאם לתנאי השטח ולצרכיו של כל לקוח. כל המוצרים שלנו עומדים בדרישות של מכון התקנים הישראלי ובתקן האירופאי. הדלתות מקובלות על רשויות העוסקות בכיבוי אש המעניקות אישור לדלתות אוטומטיות קורסות המותקנות על ידנו.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת הזזה חשמלית זכוכית

בקניונים, במשרדים, בבניינים ובמגוון מקומות נוספים, דלת הזזה חשמלית זכוכית היא הבחירה הראשונה וזה לא מפתיע כלל. דלתות אוטומטיות מזכוכית משדרות יוקרה ואסתטיקה, נשמרות נקיות

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!